Не получавам известия по имейл

Имейл известията (напр. потвърждения на поръчки, статус на доставката или връзки за смяна на паролата) трябва да пристигат на адреса, определен за вашия акаунт. Ако не ги получавате, причините за това могат да бъдат няколко - от печатна грешка в адреса до прекалено агресивен спам филтър. По-долу обясняваме най-често срещаните причини за липсващи съобщения и предлагаме подробни решения.

 

1. Защо имейлите може да не достигат до вас?

  1. Неправилен имейл адрес в клиентския профил
    - печатна грешка, липсваща точка или сгрешен домейн (например "gmial.com" вместо "gmail.com").

  2. Съобщенията отиват в папка Спам/Оферти/Промоции
    - клиентът получава нашите имейли, но пощенският филтър автоматично ги премества в друга папка.

  3. Блокиране или филтър за спам на доставчика на поща
    - пощенският сървър е разпознал нашия домейн @sellbest.bg, @sellbest.pl като подозрителни и отхвърля съобщенията.

  4. Пълен входящ номер
    - капацитетът на акаунта за електронна поща е изчерпан и новите съобщения се отхвърлят.

  5. Външна услуга за пренасочване или псевдоним
    - дадено електронно писмо е препратено на друг адрес (например от университет на частен адрес) и се губи по пътя.

  6. Отказ от абонамент
    - клиентът е кликнал върху връзката "Отписване" в някое от съобщенията или случайно е блокирал нашите маркетингови известия/известия за транзакции.

  7. Техническа поддръжка
    - временна неизправност от наша страна или от страна на пощенския оператор причини забавяне на изпращането.

  8. Неправилна конфигурация на домейна или на пощенския клиент
    - Няма поддръжка на TLS криптиране, стара версия на програмата за електронна поща, грешен списък с доверени изпращачи.

 

2. Как да решим проблема стъпка по стъпка?

Стъпка 1 - Проверете папките с поща

  • Отваряне на папки Спам,Известия,Оферти,Промоции или Bin и търсене на съобщения от подателя no-reply@sellbest.pl/bg, или контакт@sellbest.pl/bg

  • Ако са там, маркирайте ги като "NO SPAM" ("Преместване в "Получено"). Повечето служби се учат от това и следващите имейли ще се получават правилно.

Стъпка 2 - Добавете ни към доверените си изпращачи

  • В Gmail щракнете върху трите точки ► "Филтриране на подобни съобщения" ► "Създаване на филтър" ► поставете отметка на "Никога не изпращайте в спам".

  • В Outlook изберете "Добавяне към защитени изпращачи".

  • В други клиенти добавете *@sellbest.pl, *@sellbest.bg към белия списък или адресната книга.

Стъпка 3 - Проверка на имейл адреса в клиентския акаунт на магазина

  1. Влезте (ако можете) в профила си в нашия магазин.

  2. Отидете на страницата Вашият акаунт Лични данни ► Вашите данни и проверете за печатни грешки. Моля, проверете също така верността на данните по-долу в раздела Вашият акаунт

  3. Ако видите грешка, коригирайте адреса и щракнете върху запазване на промените.

Стъпка 4 - Отбележете капацитета на полето

  • Изтриване на стари съобщения или изпразване на кошчето за боклук.

  • Обърнете внимание на прикачените файлове - големите файлове могат да заемат значителна част от лимита.

Стъпка 5 - Деактивиране на пренасочвания и псевдоними (ако се използват)

  • Временно деактивирайте правилата за препращане в настройките на пощата, за да проверите дали електронната поща пристига на основния адрес.

  • Ако използвате псевдоним на фирма, уверете се, че домейнът sellbest.pl/bg не е блокиран от политиката за ИТ сигурност.

Стъпка 6 - Получаване на връзката за активиране или известието отново

  • В клиентския си профил щракнете върху "Повторно изпращане на връзка за активиране" или "Изпрати отново известие".

  • Ако срокът на връзката е изтекъл преди това (24 часа), новата връзка ще бъде активна за още 24 часа.

Стъпка 7 - Проверка на настройките за отказване

Стъпка 8 - Свържете се с нас

Ако проблемът не е отстранен след изпълнение на горните стъпки, изпратете ни имейл:

  • Имейл: kontakt@sellbest.pl
    - да предоставите името, фамилията, имейл адреса, свързан с вашия акаунт, и времето на последната ви поръчка.

  • Телефон: +40 763 280 879 (понеделник.-pt. 8:00-16:00)
    - изготвяне на номер на поръчката, за да се улесни идентификацията.

  • Форма за контакт: на разположение в страница за контакт

Нашите консултанти ще проверят регистрите за изпращане, ще потвърдят, че съобщението е изпратено правилно, и ще ви предоставят копие от уведомлението. Ако е необходимо, ще помолим ИТ отдела да премахне блокирането на адреса ви или да генерира съобщението отново.

 

3. Добри практики за бъдещето

  • Редовно проверявайте папката си за спам - дори най-добрите филтри могат да се объркат.

  • Актуализиране на пощенския клиент и браузър - по-старите версии може да имат проблеми с показването на криптирани съобщения.

  • Не използвайте фирмените кутии за частни поръчки, ако компанията има ограничителни филтри.

  • Съхранявайте копия на важни имейли (напр. фактури) на сигурно място на диск или в облака.

  • Добавяне на нашите домейни в белия списък във филтрите за спам и програмите за сигурност (антивирусна програма, защитна стена) - особено ако използвате клиент за електронна поща, инсталиран на компютъра ви, вместо да преглеждате пощата си чрез уеб браузър.

 

Нуждаете се от повече помощ?

Ние сме тук, за да ви помогнем. Свържете се с нас чрез всеки наличен канал и заедно ще намерим решение и ще се уверим, че всички известия ще достигнат до вас безпрепятствено.

pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel